Cara Menghalang Labah-labah Membuat Sarang Di Rumah,Lakukan Perkara Ini


Cara Menghalang Labah-labah Membuat Sarang Di Rumah,Lakukan Perkara Ini | Jika anda mempunyai masalah dengan labah-labah, ini akan menjadi penyelesaian yg paling sesuai untuk anda! Alih-alih menggunakan bahan kimia toksik di rumah anda, kami menawarkan satu cara semulajadi untuk memegang lelabah daripada selama-lamanya rumah andaa

Labah-Labah Didalam Rumah

Inilah apa yang perlu dilakukan: Cara Menghalang Labah-labah Membuat Sarang Di Rumah,Lakukan Perkara Ini

Jaga Kebersihan
=-Cara terbaik untuk memegang labah-labah adalah untuk menjaga rumah anda bersih. Manakala vacuuming dan membersihkan lantai boleh meletihkan tetapi berbaloi. Juga, melakukan bermusim kering sentiasa. Apabila telah selesai dgn bahagian dalaman rumah, pergi ke bahagian luar. Ini memerlukan pembuangan daun apa-apa dan perkara-perkara lain daripada rumput dan jalan masuk anda.

Cuka epal cider

-Cuka epal cider boleh digunakan untuk banyak perkara, seperti kering windows. Ia mempunyai bau yg sangat kuat yg dikenali untuk mengusir semut, nyamuk, labah-labah dan serangga lain. Apa anda perlu lakukan adalah untuk Campurkan cuka beberapa dengan sedikit air dalam botol dan semburan di sekitar rumah, terutamanya tingkap, pintu dan lohong.

Labah-Labah Didalam Rumah

Minyak pati pudina

-Labah-labah semata-mata tidak tahan bau tumbuhan ini. Membuat semburan rumah sendiri, dengan sebotol spray yang diisi dngan air dan tambah cecair cecair dishwashing, dan lapan titis pati minyak Peppermint. Semak bau, dan jika ia tidak cukup, tambah lapan titik lebih banyak. Goncang dan spray sekitar rumah.

Lemon

-Jika anda mempunyai minyak pati lemon di rumah menggunakannya dengan cara yang sama sebagai minyak Peppermint.

Coklat

-Walaupun ianya tidak diketahui mengapa coklat tua bermanfaat terhadap labah-labah, ia telah digunakan untuk masa yang lama untuk penolakan labah-labah di England. Hanya letakkan sepasang pokok coklat tua dalam tetingkap dan anda akan menyelesaikan masalah! Labah-Labah Didalam Rumah...


Sumber: http://zivjetizdravo.info/uradite-ovu-stvar-i-vise-nikada-necete-vidjeti-ni-jednog-pauka-u-svom-domu/
loading...
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment