NGERI DAN GELI - Petua Hilangkan Ekzema Hanya Guna Apple Cider


NGERI DAN GELI - Petua Hilangkan Ekzema Hanya Guna Apple Cider  – Ekzema adalah istilah yang digunakan untuk Kumpulan keadaan kulit yang menyebabkan keradangan & kerengsaan. Ia mengakibatkan kulit gatal & ruam tebal. Terdapat banyak sebab mengapa berurusan dengan ekzema, seperti bahan pencuci, sabun, jangkitan bakteria, bulu haiwan, dan fabrik dan makanan tertentu...Petua Hilangkan Ekzema Hanya Guna Apple Cider

Jadi, masa yang akan datang, anda akan mengalami keadaan ini merengsa, jangan sampai lisan atau topik perubatan kerna ia boleh meningkatkan risiko kanser. Sebaliknya, cuba alternatif yg lebih sihat, satu penyelesaian semulajadi yang menakjubkan....

petua hilangkan ekzema

URUSAN EKZEMA SECARA SEMULAJADI

-Mujurlah, anda boleh menguruskan ekzema secara semulajadi dengan membataskan pengambilan susu, gula, makanan laut, jagung, produk kacang soya, kacang tanah, pengawet dan produk kosmetik. Anda perlu melembapkan kawasan tersebut sentiasa, mengelakkan suhu yg melampau, peluh & situasi tekanan. Selain itu, anda boleh menggunakan cuka epal cider untuk merawat ekzema.

APPLE CIDER CUKA UNTUK EKZEMA

-Anda boleh menggunakan cuka epal organik yang mentah, tanpa penapis untuk merawat ekzema secara semula jadi. Cuka Sari epal mengandungi pelbagai jenis vitamin, mineral, dan bahan-bahan, termasuk karotenoid, flavonoid, isoflavones dan NOTIFICATION inhibitors. Oleh kerana nutrien ini, apple cider cuka meningkatkan kesihatan kulit dan suapan sistem imun. Selain itu, ianya kaya dengan sifat antiparasitic, antikulat dan antibakteria, merawat jangkitan dan keadaan kulit.

Petua Hilangkan Ekzema Hanya Guna Apple Cider

CUKA EPAL CAIR

-Ramuan ini serba boleh adalah agak kuat, jadi anda tidak perlu memohon ia tulen pada kulit. Sebaliknya, anda perlu mencairkan ia dengan air. Untuk menyediakan, Campurkan sama bahagian cuka dan air secawan kecil. Jika anda mempunyai kulit yang sensitif, mencairkan cawan cuka untuk setiap 3 cawan air 1/3. Pindahkan adunan ke dalam botol semburan atau bekas yang dimeteraikan. Memohon dengan berdoa secara langsung kepada kulit atau dengan kapas. Anda perlu menggunakannya pada waktu pagi dan pada waktu malam.

MANDI CUKA

-Dalam kes ekzema yang terletak di kawasan yang lebih besar, anda perlu rendam seluruh badan di satu tab mandi cuka epal. Hanya, tuangkan 1-2 cawan cuka sider epal dan tambah 1/3 cawan minyak kelapa ke dalam air suam. Berendam selama sekurang-kurangnya 30 minit.

Petua Hilangkan Ekzema Hanya Guna Apple Cider

SIRAP YANG MENENANGKAN

-Anda boleh mengambil cuka epal cider untuk merawat ekzema. Campurkan satu sudu cuka sider epal ke dalam 16 oz. air panas. Kemudian, tambah sudu teh madu dan minum campuran 3 kali sehari, satu jam sebelum makan. Walau bagaimanapun, jika anda berurusan dengan kencing manis, kehamilan, atau mengambil sesetengah ubat-ubatan, elakkan mengambil cuka epal...


DAPATKAN KRIM RUAM BAYI TERLANJAK LARIS DAN MUJARAB



Soalan lazim Ruam Bayi Powder (RBP)

Soalan 1
Ruam Bayi Powder ini diperbuat dari apa?

Jawapan :
Ianya diperbuat dari tanah liat putih kaolin yang berkualiti tinggi dan terbaik di dunia.Ianya ditambah dengan air bertapis(tanpa klorin).

Soalan 2
Adakah ianya sesuai untuk semua peringkat umur?

Jawapan :
*YA! Sesuai untuk semua peringkat umur dan semua masalah kulit*

Soalan 3
Apakah kegunaannya?

Jawapan :
Selain merawat ruam,ia juga sesuai untuk semua jenis penyakit kulit seperti *psoriasis,ekzema,gatal-gatal kulit,kudis buta,kayap,demam campak dan lain-lain berkaitan dengan penyakit kulit.*

Soalan 4
Bagaimana cara memakainya ?

Jawapan :
Pakai bedak ini ini bahagian yang bermasalah.Sapukan pagi selepas mandi,malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima.

*Cara pemakaian di waktu siang* :

Selepas beberapa jam,jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh,cuci bersih dengan air,lapkan dan keringkan kemudian sapu.
Sekiranya bedak kelihatan kering,tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip.

Soalan 5

Apakah kelebihan RBP ini ?

Jawapan :
🌀Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.

🌀Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.

🌀Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .

🌀Satu bekas 80gm

🌀Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.

🌀Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 💯% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.

🌀Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam.


Whatsapp  Segera En Shariff : 017-3212556
✔Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!

💯 % semulajadi serta sunnah nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi SAW menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.

Soalan 6

Berapakah harga BRP?
*RM38* sebekas

Harga adalah *tidak termasuk kos pengeposan*
Kos pos semenanjung *RM7*
Kos pos sabah sarawak *RM12*
Kos pos brunei/ singapore / indonesia *RM65*

Whatsapp  Segera En Shariff : 017-3212556



*READY STOCK*

PENGEPOSAN KE *SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH SARAWAK* & JUGA *LUAR NEGERA SPT *BRUNEI,INDONESIA & SINGAPORE*
loading...
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment